  • Data: 2015-03-19 10:36:28
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2015 o 09:14, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Niezaprzeczalnie.
    > Ale kryterium "zamiaru" jak widać nie jest dobre. Nie, nie znam innego :>

    Wydaje mi się że jakby było kryterium skutku, a jednocześnie kara by
    była niedotkliwa: tj nie więzienie a kara finansowa zależna od ilości
    "ofiar", to by mogło być ok.

    Powiedzmy w zbliżonej sprawie akwizytorów Tele2 niegdyś podających się
    za monterów Telekomunikacji. Na chłopski rozum oszustwo aż wołało o
    pomstę do nieba, a jakoś nie przypominam sobie doniesień że kogoś
    skazali za oszustwo.

    Gdyby był jakiś automat, który by powodował że jeżeli powyżej X osób
    zgłasza że umowa którą podpisało była naprawdę o czymś innym niż sądziło
    że podpisuje, to Tele2 musi wpłacić kwotę X*Y na rzecz podmiotów
    prowadzących kampanię uświadamiania ludziom konieczność czytania umowy
    przed podpisaniem ...

    p. m.