  • Data: 2002-03-02 08:27:08
    Temat: Re: Zalozenie S.C.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:osuv7ucqkhmlaajafq734qmdv68620eohh@4ax.com...

    > W aspekcie właśnie tych zmian nurtuje mnie problem wielokrotnego
    > wpisu. Kiedyś był wpis jako SC. Jeżeli więc byłbym wspólnikiem kilku
    > spółek SC, to byłoby kilka wpisów na każdą spółkę. Co jednak teraz?
    > Pojawi się kilka wpisów pojedynczych? Urząd to przełknie?

    Mysle, ze to zmartwienie urzedu.

    Pan jest zarejestrowany jako przedsiebiorca i chce rozszerzyc SWA
    dzialalnosc
    W INNEJ FORMIE. Wiec idzie Pan do "organu" i niech ten sie martwi...
    Przeciez dla US(PIT) jest Pan dalej tym samym podmiotem, niezaleznie od tego
    ile S.C Pan zalozy, i jest Pan dalej JEDNYM przedsiebiorca.

    Jedynie dla US(VAT) s.c. jest nowym podatnikiem

    Boguslaw