    From: "Bosman Zorz" <U...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaliczki na pdoof jeszcze przed rozliczeniem rocznym
    Date: Thu, 28 Nov 2002 12:27:24 +0100

    In news:as4rhf$1jc$2@news.tpi.pl, Maddy typed:
    > Ok. Ale tak gwoli zaspokojenia ciekawości - w czym tkwi zysk z
    > odliczenia czegoś w 2003 zamiast w 2002? Przekroczyłeś limit ulgi?
    > No chyba ze chodzi o odroczenie samej zapłaty i nie ma to nic
    > wspólnego z ulgą.

    Nie przekroczylem jeszcze limitu. Ale i tak zwroca mi caly podatek za
    2002, niezaleznie od tego czy poniose ten wydatek czy nie. A oczekiwany
    zysk o ktorym tu mowa, a ktorego wg twoich informacji jednak nie bedzie,
    opieral sie na nadziei, ze jezeli podniose wydatek na poczatku 2003 to
    bede otrzymywal wiecej pieniazkow jeszcze PRZED rozliczeniem podatku za
    2002. Taki tez jest temat watku.

    --
    Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz