  • Data: 2005-12-16 23:10:15
    Temat: Re: Zaliczka na podatek w grudniu dla nowych [ot]
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jest pułapka do liczenia limitu - jeden z przepisów odnosi się
    > i nie wiadomo czy liczy się "sprzedaż w ogóle" czy "sprzedaż
    > widoczna w deklaracji").

    Ech. dobrze wiedziec. Jakby ktos otwieral to bede ostrzegal ;)

    > Ha, musi albo ktoś cię do KFa wsadził albo zmieniłeś kategorię
    > użytkowników kompów - w podziale "tych co robią backupy i tych
    > co BĘDĄ robić" ;)

    pierwsze mnie nie rusza,
    drugie mnie sie nei przydarza ;) (mam nawet maile gdzies sprzed
    dziesieciu i wiecej lat - przenoszone z kompa na komp, wraz z programem
    ;)

    po prostu - znudzilem sie sam soba i potrzebowalem odmiany ;)

    po za tym obecny nick bardziej oddaje moje ja ;)

    Pozdr
    uwaga zmiana nika i imajli - ale to dalej to dalej ja ;) tak tak!!!!
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8