eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaliczanie w KUP - remont części dachu w domu prywatnym › Re: Zaliczanie w KUP - remont części dachu w domu prywatnym
  • Data: 2007-03-18 09:43:39
    Temat: Re: Zaliczanie w KUP - remont części dachu w domu prywatnym
    Od: "Avenger" <k...@p...onet.cut.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:etj174$fee$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Raczej tak.
    > Chyba że w tym domu nikt nie mieszka, a mieści się tylko firma.

    W domu mieszkają na piętrze moi rodzice a ja na dole (w jednym z pokoi mam
    siedzibe firmy). Uszkodzenia dachu powstały wyłączenie z przyczyn związanych
    z prowadzoną działalnością. Wychodzę tam przynajmniej raz w tygodniu celem
    sprawdzenia urządzeń itp. Czyli jednak nie ryzykować zaliczając to w KUP?

    Avenger