  • Data: 2010-10-14 17:58:41
    Temat: Re: Zakupy na firme przy zawieszonej dzialalnosci
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2010 19:38, Liwiusz pisze:
    > To, że coś się kupiło nie oznacza, że trzeba móc od razu to odliczyć.
    > Skoro zawarłeś taką umowę, a potem sobie zawiesiłeś działalność, to Twój
    > problem.

    No ale on chce odliczyć PO odwieszeniu. Zamówił przed, zawiesił, bo
    biznes nie szedł. Może częściowo dlatego, że brakowało wyposażenia, bo
    dostawca się spóźniał. Wyposażenie stopniowo napływało od spóźnionych
    dostawców, więc na samym końcu odwiesił bo znów mógł działać.

    Ja tak rozumiem sytuację. Trochę tak, jak kompletowanie sobie
    wyposażenia przed faktycznym uruchomieniem działalności. Też to chyba
    jakoś potem można wKUPać (takie przynajmniej opinie czytałem)?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek