  • Data: 2004-11-26 22:51:16
    Temat: Re: Zakup w USA a faktura.
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DrMaksiu <m...@m...uk> wrote:
    > Chce kupic cos w USA na firme przez net.
    > Jak wyglada sprawa ze wrzuceniem tego do sklepu?
    > Co bedzie potwierdzeniem nabycia,jakis odpowiednik FVAT(wiem ze u nich tego
    > nie ma)?

    Jak przyjdzie do Polski, to na granicy/lotnisku/itp. zrobią odprawę
    celną - będziesz miał SAD i to jest ten dokument, którego potrzebujesz.
    Mimo wszystko wysyłający musi jakąś tam swoją 'invoice' wystawić, żeby
    celnicy wiedzieli np. jaka jest wartość towaru.

    Jeśli wysyłasz kurierem - firma kurierska zrobi odprawę za Ciebie. Jeśli
    pocztą - wyląduje w jakimś mieście (np. Bytom 2) i wtedy najlepiej zlecić
    to agencji celnej, która jest na miejscu (100-150 zł).

    P.