  • Data: 2015-06-26 14:29:07
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Jun 2015, m wrote:

    > Mógłbyś rozwinąć? Z pobieżnego googlania wynika że MacIntosh został
    > wybrany jako nazwa komputera ponieważ jest nazwą rodzaju jabłek.

    Też guglam intensywnie i nie znajduję źródła jakby co.
    Widziałem opis w jakimś serwisie z ciekawostkami.
    Tak, jabłka. I formalnie niczemu to nie przeszkadzało.
    Ale Apple chciał się na wszelki wypadek zabezpieczyć przed "wypadkami"
    w rodzaju sporów sądowych, pewnie o zarzut "używania nazwy wcześniej
    powszechnie znanej" albo podobnie, namierzył bodaj w Szkocji niewielką
    firmę niejakiego Mac Intosha (i z góry zeznaję, że nie mam pewności
    czy to był Mac Intosh czy ktos-tam Macintosh) i ją zwyczajnie kupił :)
    Oczywiście rzeczony Szkot nie miał nic wspólnego z komputerami,
    nazwa była potrzebna.

    pzdr, Gotfryd