    From: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup samochodu na fakture
    Date: Wed, 16 Jul 2003 11:40:45 +0200

    Tue, 15 Jul 2003 17:17:32 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    >On Tue, 15 Jul 2003, Andrzej Garapich wrote:
    >[...]
    >
    > Rewelacyjnie :)
    > A ad rem - w koncepcji "dytyczenia transakcji" (a nie płatności
    >częsciowej) w znaczeniu limitu musi coś być, skoro nie tylko mi
    >się taki "podział na 3 KP" nie do końca spodobał.

    Nie ma szans na normalne załatwienie tej sprawy.
    ICH księgowa powiedziała, że tak może być. Koniec.
    Kropka, dotarliśmy do ściany. Następne transze
    pójdą rzecz jasna przelewem, na przyszłość już
    będę mądry. Jedyne, co mi przychodzi do głowy
    w tym wypadku, to list polecony ze potwierdzeniem,
    że nie zgadzamy się na taką opcję (3 KP) i prosimy
    o trzy faktury. Oni pewnie nic nie odpowiedzą, ale
    żaden inny dupochron mi do głowy nie przychodzi.

    Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie się tą sprawą. :-)
    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą