eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup papieru do firmy - jak to rozliczyc?Re: Zakup papieru do firmy - jak to rozliczyc?
  • Data: 2003-07-05 12:45:51
    Temat: Re: Zakup papieru do firmy - jak to rozliczyc?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jestes na KPiR?
    > Cały papier foto jako materiał, na koniec roku remanent.
    > Wszystkie opisane sposoby zuzycia tego papieru kwalifikują go jako
    > materiał podstawowy - do produkcji, świdczenia usług lub na sprzedaż.
    > Nie wiem czego jeszcze potrzeba twojej księgowej.

    Ech jakby to powiedzic, tez nie wiem :)

    > Mówiła po co jej te informacje?? Przecież na księgowanie nie mają wpływu
    > - i tak trzeba ten papier ując w rubryce "Towary handlowe i materiały".

    KPiR
    Czyli ew. zeby zaspokoic Ksiegowa moge opisac f-re
    "Ksiegowac jako towary handlowe i materialy".

    Zatrudniajac biuro mialem nadzieje, ze nie bede musial sie
    tym interesowac, niestety...

    Dzieki Maddy za sloso :)

    q


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1