  • Data: 2007-02-21 12:35:21
    Temat: Re: Zakup na paragon do firmy
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefanek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:erh30v$91g$1@inews.gazeta.pl...

    > Musze go dalej odsprzedac klientom, jak wprowadzic ten towar do
    > mojej firmy zebym potem mogl legalnie wystawic paragon lub
    > fakture klientowi?
    > Czy moze jest to niewykonalne :)

    Może najprostszym rozwiązaniem byłoby wygenerowania jakiegoś
    rachunku od osoby fizycznej? Jak wartośc powyżej 1000 zł, to chyba
    nawet PCC nie będzie należny. Tyle rachunków i ewentualnie tyle
    "osób" ile tych tysięcy złotych. :-) Oczywiście o odliczaniu VAT
    zapominasz - brutto w koszty.

    Alternatywnie, mógł ten towar być od dawien dawna twój i
    przekazujesz go do działalności. Choć nie wiem czy tutaj to jest
    takie proste w przypadku towarów handlowych, szczególnie gdyby ich
    wartośc była jakaś konkretna.

    marekz