  • Data: 2012-01-28 21:23:00
    Temat: Re: Zakup na firme - uzytek prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jan 2012, cef wrote:

    > Możesz zgubić itp

    Jeśli to coś miało cechy "towaru handlowego lub materiału
    podstawowego", to przypominam że zgubienie f-ry nie uprawnia
    do pominięcia "niezwłocznego" wpisania towaru do KPIR
    z podaniem wartości na podstawie wyceny, tak dla porządku :)
    (to z powodu słowa "towar", raczej mało kojarzącego się
    z wyposażeniem i innymi takimi, kiedy oczywiście prawo do
    wpisu przysługuje dopiero od rozpoczęcia użytkowania).

    pzdr, Gotfryd