eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup mieszkania za gotówkę - brak udokumentowanych dochodów › Re: Zakup mieszkania za gotówkę - brak udokumentowanych dochodów
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup mieszkania za gotówkę - brak udokumentowanych dochodów
    Date: Tue, 12 Apr 2005 14:48:50 +0200

    On Tue, 12 Apr 2005, witek wrote:

    > + Gotfryd Smolik news wrote:
    > + > Tyle że "witek" pisał najwyraźniej o innej darowiźnie i innym
    > + > zwolnieniu: "mieszkaniowym", z limitem 19 kzł *na otrzymującego*.
    > + > W ten deseń licząc 38 kzł "mieszkaniowego" (warunki ! - otrzymujący
    > + > nie może mieć mieszkania itepe) oraz 38 kzl "ogólnego" licząc łącznie
    > + > ma prawo wyjść ile wyszło :)
    > +
    > + przesadziłem o 19 kzł, bo darowiznę mieszkaniową policzyłem też jako 38 kzł
    > + zamiast 19 .

    A trzeba 19 kzł *razy dwa*. IMO & AFAIK :) oczywiście.

    > + zwykle liczy sie wlasnych rodziców i wychodzi razy dwa, tutaj uwzględniłem 4
    > + rodziców i z rozpędu tez pomnożyłem razy 2.

    Namieszałeś... :)
    Limit 19 kzł darowizny "mieszkaniowej" jest *na otrzymującego*. Bez
    względu (w odróżnieniu od limitów "zwykłych") od ilu osób wziął.
    Więc mąż może dostać 19 kzł.
    Ale żona *też* może dostać 19 kzł !!
    No to razem 38 kzł.
    Powiadasz że nie ? ;)