    From: "Luqas" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup komputera - pytania.
    Date: Fri, 3 Oct 2003 10:37:16 +0200

    Użytkownik "asereje" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blj9vn$l9b$1@news.lublin.pl...
    > Użytkownik "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    > informatyką ;-) mam nadzieję,że to wystarczy... oby :D

    > rzeczywiscie
    >
    > Hmmm... czy to znaczy, że _nie jest zabronione_
    > kupowanie np. co roku komputera i korzystanie z ulgi ?
    > A z drugiej strony jesli zakwestionuja - to na podstawie jakiego zapisu ?
    > Chociaz, skoro piszesz ze brak wykladni, to znaczy, ze
    > zapisu zakazujacego nie ma... wiec czy to znaczy, ze moze
    > zalezec od urzednika w US ?
    > ( ja nie teges jestem w prawie... wybaczcie ;) )
    Hmmm powiem tak.. Odpisuje kazdego roku, na razie (odpukac) mam spokoj
    poniewaz suma ulg nie kwalifikuje mnie do wziecia pod lupe - bodajze rok
    temu byla mowa, ze jezeli podatnik nie ma wiecej niz 1000,00 do zwrotu to
    nie ma dosc czasu by sie nim zajac (najpierw bylo 500,00 ale okazalo sie, ze
    US nie maja dosc mocy przerobowych).

    I tak, w naszym 'f'spanialym kraju wszystko zalezy od urzednika...

    Pozdrawiam
    ŁG