  • Data: 2008-03-03 17:37:19
    Temat: Re: Zakup auta na firm? - wrzucenie w koszta
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie widzisz problem w tym co napisałem?

    Ja nie widzę problemu.
    Zwracam uwagę, że to, co potocznie uznawane jest za "używane" nie musi być
    wcale "używane" w rozumieniu danej ustawy.

    > W przypadku samochodu sprawa jest prosta bo w dowodzie masz datę pierwszej
    > rejestracji. Tak więc nietrudno sprawdzić/udowodnić, że minęło 6 miesięcy.

    Ale ustawa nie mówi o minięciu 6 miesiecy od rejestracji, a o tym, że były
    *wykorzystywane* przed ich nabyciem przez co najmniej 6 miesiecy. I to ma
    udowodnić podatnik. To że auto jest zarejestrowane nie znaczy, że jest
    użytkowane.