  • Data: 2003-01-05 14:38:41
    Temat: Re: ZUS uwaga zmiana
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:
    > "Czysty" przypadek tez jest "prąbany",
    > bo część finansujesz
    > jako płatnik, a część jako ubezpieczony.
    > I tak płacisz całość, ale na DRA jest rozbite.

    Yyyy??? Rozbijasz składki za przedsiębiorcę na ubezpieczonego i płatnika
    na DRA???
    Takiego dziwoląga jeszcze nie widziałam. Skąd Ci to do głowy przyszło
    I ZUS się nie czepia?
    Rozumiem że wypełniasz deklaracje ręcznie.
    Bo po pierwsze - składki finansujesz jako "ubezpieczony", a po drugie -
    płatnik nie pozwala rozbić składek za przedsiębiorcę na płatnika i
    ubezpieczonego - przy weryfikacji wyskakuje błąd i jest to błąd jak
    najbardziej.
    Sorry, ale nawet schizofrenia ZUSu gdzies sie kończy

    Maddy (czego to ludzie nie wymyśla żeby sobie życie utrudnić...)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl