  • Data: 2004-11-19 12:09:35
    Temat: Re: ZUS pofrunął - OT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Nov 2004, du hast mich gefragt wrote:

    > + > To chyba pierwsza rozsądna decyzja tego sejmu od początku kadencji ;-)
    > +
    > + Całkowicie na marginesie tej sprawy zastanawiam się co będzie za 30 lat kiedy
    > + w wiek emerytalny wejdą rzesze samozatrudnionych z ZUSem opłacanym od
    > + minimalnej podstawy.

    ...ja to się zastanawiam raczej co będzie z bazrobotnymi jak
    i "bezrobotnymi" (tj tymi co CHCĄ pracować 'na czarno') którzy
    WCALE nie płacą ZUSu.
    Oraz co z tymi którzy płacą KRUS. Nie, ja NIE wyłączam rolników,
    "rolnicy" to swoją drogą :]
    Konkretnie: ile i jakich opłat się wprowadzi żeby starczyło
    na "dotację"... i kto je będzie płacił. Jak dożyjemy to pewnie
    m.in. ty i ja... w tym z umiejętnie "przeliczonych" emerytur.
    IMHO problem w tym że w .pl nic się nie stosowało - i nie stosuje
    NAPRAWDĘ, może z wyjątkiem przepisów podatkowych :]
    Mam na myśli ograniczenia prędkości na drodze, regulację służby
    zdrowia, ...dużo innych... emerytury (z uwzględnieniem wypłacania
    emerytur dla tych co się na nie NIE poskładali - ile wynosi składka
    emerytalna w gałęziach gospodarki w których przysługują "wcześniejsze
    emerytury" ??).
    "Jakoś to będzie". Bo "zawsze jakoś było". I ci co brali sobie
    rozsądek i logikę (tudzież przepisy) do serca wychodzili na durni.
    Dziwisz się że to jest OBOWIĄZUJĄCA logika ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    ("tak, w niektórych krajach nie mogą zrozumieć że coś co było