  • Data: 2004-11-19 16:40:09
    Temat: Re: ZUS pofrunął - OT
    Od: "ja" <...@m...il> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:cnklgf$gqs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Całkowicie na marginesie tej sprawy zastanawiam się co będzie za 30 lat
    > kiedy w wiek emerytalny wejdą rzesze samozatrudnionych z ZUSem opłacanym
    > od minimalnej podstawy.

    Zdechną z głodu? Rodziny ich będą utrzymywać ? Pomoc społeczna ???
    Zabiją paru przywódców bandziorów i zabiorą im wcześniej im zagrabione?
    Przestaną w końcu głosować na nienachapanych złodziei ?
    Jest dla mnie oczywistym, że na emeryturę trzeba sobie SAMEMU odłożyć.
    A dochodów budżetowych należy szukać wśród kolesiów złodziei, a nie wśród
    ledwo zipiących stawiających pierwsze kroki działaczy gospodarczych
    Ostatnie afery pokazują ile forsy płynie bokiem :-(
    Menedżerom w państwowych firmach mało jest brać wysoką gażę i MUSZĄ dorabiać
    miliony na boku?:-(
    (Za upadłości ich firm zapłacą drobni dostawcy, bo przecież można, i to
    takie byznesowe:-(
    Kradnie ......., prezes, dyrektor,....robotnik...., sprzątaczka. Każdy orze
    jak może?
    (P)osły mają nadzieję, że naród jest tak GŁUPI, że poprze 50% podatek, by
    budżet dostał dodatkowe ćwierć miliarda do rozkradzenia ?
    Pater płacze, ze budżet nie "zaoszczędził" 2 dużych baniek do ..... :-(

    Giertych zapuszkuje paru złodziei.Następni zapuszkują Giertycha.
    Beria zrobił wiele dla Stalina. Dobrze skończył ?

    Kto to w końcu oczyści i naprawi? LePer? Kaczor-Donald ?
    Jakoś to będzie?
    Jeszcze Polska nie zginęła, kiedy my żyjemy..... śpiewają Niemcy, a może
    Europejczycy.