    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS placony na poczcie - co w przekazie?
    Date: Sun, 15 Jun 2003 08:00:35 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-485.jgora.dialog.net.pl

    > Witam, nie placilem jeszcze ZUSu na poczcie, wiec pytanie: czy na
    > blankiecie przekazu wpisuje tylko swoje dane (adres itp.) , czy tez
    > musze jakies oznaczenia dodatkowe dopisywac (nr deklaracji itp.?)

    Kudemole ...Oczywiście nie musisz zakładać zakładać rachunku w Banku
    Pocztowym (czytaj : na poczcie), jeśli chcesz wpłacić składki na
    ubezpieczenia społeczne, zdrowotneoraz fundusz pracy .... ale niezbędnym
    jest złożenie odpowiedniego druku przelewu ...... dla potrzeb
    ubezpieczeniowych ....

    Jeśli pójdziesz na pocztę lub do banku ... to otrzymasz odpowiedni druk
    (prawdopodobnie mają) ale jeśli nie , to musisz się zaopatrzyć we wspomniane
    przelewy najbliższym sklepie z artykułami biurowymi.

    Inną możliwością, kurdefrak, jest wydrukowanie przelewów z dupowatego
    programu Płatnik, który pobierzesz ze stron ZUS .....

    Zaznaczam, że nie musisz zakładać rachunku i dokonywać opłat na wspomniane
    rachunki w formie przelewu a wpłat tylko w przypadku wykonywania wolnego
    zawodu: lekarza, notariusza itp. :)))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    cuś mi siem widzi, że niewiele wiesz nt. ZUS ... to może poczytaj sobie
    najpierw o obowiązkach płatników, kurkamiwodnymi,
    na początek polecam:
    www.zus.gov.pl
    i oczywiście archiwum grupy :)))))))))))