  • Data: 2002-06-06 17:13:15
    Temat: Re: ZUS od działalności gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2002, ont wrote:

    >+ Hej,
    >+ Mógłby mi ktoś napisać jak się oblicza dokładnie wszystkie ubezpieczenia
    >+ (społeczne, zdrowotne...) dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą ?. I
    >+ pytanie, czy ub. społeczne takiej osoby jest kosztem uzyskania przychodu,
    >+ który wpisuje się do książki przychodów i rozchodów ?

    No, od 2. mamy już 4 dni... ;>
    To jest takie FAQ że głowa puchnie :] - przeczytaj np. wątek:
    "Skladki na ZUS - jak wpisywac do KPiR"

    Weźmij i obejrzyj:

    http://groups.google.com.pl/groups?as_q=ZUS%20KPIR&a
    s_ugroup=*.podatki&as_drrb=q&as_qdr=m6&lr=&num=100&h
    l=pl
    ..a w zasadzie obejrzyj to:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    ZUS+KPIR+group:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&as_qdr=m6

    -;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd