  • Data: 2003-05-29 11:53:28
    Temat: Re: ZUS i zwolnienie lekarski
    Od: "pawelos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety ksiegowa ma racje, to i tak masz szczescie. znajomy raz sie
    spoznil
    > z wplata i mino ze placil ub.chorobowe to musial wszytsko zaplacic i nie
    > dostal zadnych pieniedzy od nich. Nie pomogły nawet zadne pisma do ZUS

    To jest ciapa. Trzeba za okres w którym się spóźnił (za cały miesiąc np.
    03/2003) złożyć formularz wyrejestrowanie z placenia składek osoby
    ubezpieczonej i płatnika składek a z nastęnym dniem nowego miesiąca
    zarejestrować i tak nie trzeba za cały mies. zapłacić składki ZUS i jescze
    nie mogą nie uznać że się spóźniłeś!!!

    Ten kruczek troche wtajemniczonych ludzi zna :))

    Dzięki właśnie takim gównianym kruczkom zus próbował mnie wykiwać ale teraz
    to ja ich mam w dupie dzięki doradzcom podatkowym, NIECH ŻYJĄ!

    pozdr.