  • Data: 2004-01-10 10:24:12
    Temat: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: "Iwanka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości
    <ciach>
    Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie
    pojadę. ;)

    To może wizyta kontrolna w kilku najbliższych biurach rachunkowych z
    zapytaniem "ile będzie kosztował przekaz elektroniczny, przygotowanych
    deklaracji ?" ewentualnie pytanie do ZUS czy nie można wygenerować
    klucza, korzystając z najblizszego Twojemu obecnemu miejscu zamieszkania
    oddziału ZUS /podobno to system centralny jest ;-)/

    Iwona

    "Grzeczne dziewczynki ida do nieba, niegrzeczne dziewczynki idą gdzie
    chcą." :-)))