  • Data: 2004-01-10 10:11:05
    Temat: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <btoilh$ra$1@panorama.wcss.wroc.pl>, ela wrote:
> [...]
    dostaniesz klucz prywatny nagrany na dyskietce.Do rejestracji potrzebne są trzy
    dyskietki.Proces rejestracji jest dla laika skomplikowani.Ja skorzystałam z pomocy
    osoby , która zna się na tym.Teraz pracuję na Płatniku 6.Kosztowało mnie to dużo
    pracy ale cieszę się ,że sama nauczyłam się na płatniku 5 a teraz 6.Życzę
    powodzenia.

    Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie pojadę. ;)

    Pozostaje aktualne pytanie, co ZUS (a raczej ich skaner) powie na wymięte
    kartki, które przyjdą poleconym? Byłbym skłonny to olać (ich problem, niech
    przeklepią to ręcznie w razie czego, sami naprodukowali 1000 formularzy, to
    niech się męczą z wprowadzaniem tego, jeśli technologia im nie pozwala
    zrobić automatycznie), ale mam teraz trochę formularzy, które wolałbym,
    żeby zarejestrowali - ZIUA, ZIPA, ZBA i DRA, bo jak im się nie uda, to będę
    to pewnie pół roku potem odkręcał.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl