  • Data: 2004-01-10 16:03:11
    Temat: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie pojadę.
    ;)

    Wniosek W01 możesz uzyskać w każdym inspektoracie ZU$ na terenie całej
    polski bez względu na przynależność terytorialną
    musisz mieć :
    1. Oryginał nadania NIP
    2. REGON
    3. Dowód osobisty (swój)
    4. Jeśli nie jesteś właścicielem upowząnienie kierownika lub właściciela z
    wpisanym numerem dowodu osobistego

    Powodzenia

    (Naprawdę jest to najlepszy sposób .... )

    > Pozostaje aktualne pytanie, co ZUS (a raczej ich skaner) powie na wymięte
    > kartki, które przyjdą poleconym? Byłbym skłonny to olać (ich problem,
    niech
    > przeklepią to ręcznie w razie czego, sami naprodukowali 1000 formularzy,
    > niech się męczą z wprowadzaniem tego, jeśli technologia im nie pozwala
    > zrobić automatycznie), ale mam teraz trochę formularzy, które wolałbym,
    > żeby zarejestrowali - ZIUA, ZIPA, ZBA i DRA, bo jak im się nie uda, to
    będę
    > to pewnie pół roku potem odkręcał.

    Powodzenia w produkowaniu korekt
    Już możesz zaczynać ( acha a czy nie ma firma więcej niż 5 ubezpieczonych
    ?????)