  • Data: 2003-02-08 18:13:30
    Temat: Re: ZUS i Platnik...
    Od: "NASH" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    proponuje wykonac maly telefon. http://www.zus.gov.pl/infoline.htm tam
    znajdziesz numer infolini.
    a tak na marginesie to i tak ci zazdroszcze ja w miesiacu obrabiam na
    platniku kolo 3000 dokumentow ale niestety niemoge ci pomoc bo raportami
    zajmuje sie moj koles ja tylko wypelniam zgloszenia a dokladniej przezucam
    je z si puls do platnika.
    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH