  • Data: 2003-02-09 11:33:35
    Temat: Re: ZUS i Platnik...
    Od: "Marek Z." <m...@m...mine.nu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pawel J napisał:

    > Zrób WERYFIKUJ a potem pokaż błąd. Powinien pokazać ci to pole, które mu sie
    > nie podoba z opisem błędu
    > Jeżeli wpisałeś tylko kwoty i zrobiłeś WYLICZ, to program nie zrobił ci
    > weryfikacji automatycznie.
    > Na moje oko na tym obrazku jest już wszystko OK.
    > Jak juz będziesz miał RCA bezbłędne możesz wejść na DRA i tam zrobić wylicz.
    > Ręcznie musisz podac podstawę do Funduszu pracy i chyba kwotę FGŚP.

    Ale PRZYPOMINAM, ze pole numer 06 WYLICZYLEM SAM. Programowi sie nie
    chcialo. To tak ma byc? Przeciez 650,32 jest wynikiem odejmowania od
    liczby 800 liczb: 78,08; 52,00; 19,60

    Kiedy nic nie wpisze, po WERYFIKACJI pokazuje mi blad, ze pole jest
    puste (i ma racje). Kiedy SAM wpisze podstawe na zdrowotne, to jest juz
    wporzadku. Tylko wlasnie: samemu to trzeba liczyc?

    Pozdrawiam
    Marek