  • Data: 2004-12-14 22:41:23
    Temat: Re: ZUS - deklaracja rozliczeniowa
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deklarację rozliczeniową należy składać tylko jak coś się zmieniło (oprócz
    zmian kwoty od której jest naliczana składka, która się zmienia co kwartał).
    Zatem w roku 2004 należało złożyć deklarację za styczeń bo wtedy zmienił się
    procent naliczania na zdrowotne (z 8 % na 8,25 %), potem w kwietniu - jeżeli
    uległ zmianie procent naliczania wypadkowego (dotyczy to tylko firm
    zatrudniających więcej niż 10 pracowników).
    Poza tym przez cały rok nie trzeba było nic składać.

    Z.K.