  • Data: 2006-02-09 21:25:43
    Temat: Re: ZUS, ale warto zaglądnąć
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik złodziej podatków <e...@p...onet.pl>
    > w wiadomości <news:4cb9.00000166.43eb4e80@newsgate.onet.pl> wstukał:

    > O to ci, z którymi dziś Weiss rozmawiał w "Dzwonię do Pana/Pani..."
    >
    > Nie słuchałem całości, ale ta panienka cieniutko śpiewała. Z tego co
    > wywnioskowałem, to zajmują sie urlopem macierzyńskim dla DG.
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Również urlopami macierzyńskimi. Poza tym jeszcze wieloma sprawami. Szkoda że
    nie słyszałeś wszystkiego bo mówiła całkiem sensownie. Wydaje mi się że można
    spróbować ( ja już się zgłosiłem chociaż ze względu na wiek raczej nie mam
    szans skorzystać nawet gdyby udało się coś wywalczyć ) tym bardziej że samym
    gadaniem i pisaniem czy tu czy gdzie indziej nic jeszcze nie udało się
    załatwić. A oni już istnieją i próbują coś robić. Jeżeli ich zostawimy bez
    wsparcia to nie narzekajmy potem że " trzeba by coś z tym czy z tamtym zrobić.
    Istnieje takie oklepane co prawda hasło" w jedności siła ", a przecież takich
    mikro jak my, w Polsce są dziesiątki tysięcy, a doliczcie do tego nasze
    rodziny. To jest potężny elektorat. Nie wiem czy znajdzie się polityk który
    będzie miał odwagę zlekceważyć taką siłę. Ale coć, nikogo nie mozna zmusić
    nawet do działania w dobrze pojetym własnym interesie i nie mam takiego
    zamiaru. Chciałem tylko zasygnalizować że jednak można spróbować coś zrobić i
    niektórzy próbują, a my możemy nadal na forum ględzić jak to jest nam źle.
    Tylko czy od tego ględzenia komukolwiek się poprawi ? Smiem wątpić.