    From: alamakota <s...@a...pl>
    Date: Mon, 20 Feb 2012 14:45:24 +0100
    Subject: Re: [ZUS] Kolejna próba reanimacji trupa
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki

    Piotrek wrote:

    > Click -->
    > <http://biznes.onet.pl/wyzsze-obciazenia-dla-
    samozatrudnionych,18563,5024622,1,prasa-detal>

    > O ile dla 200 czy 300 złotych różnicy mało komu opłacało się zatrudniać
    > w GB czy innej Estonii, to dla kilku tysięcy to już pewnie się opłaci ...
    >
    > Piotrek

    Liczyłem, w tamtym roku bodaj pytałem cos "..zatrudniene w GB.." temat.
    Podatkowo w zasadzie lekko w plecy mi wychodziło.
    Założenie Ltd. i wykonywanie w PL wiąże sie ogólnie z kłamstwem w
    zeznaniach, otworzenie oddziału w PL (wtedy niby legalnie robisz w PL)
    wymusza wspólnika w UK i spółki - która tania nie będzie itd.
    Wszystko opiera się głownie o barierę wykonywania działalności w PL i w
    związku z tym podlegasz pod podatki/składki w PL.
    Emerytura z UK (to mnie wtedy mocno interesowało) gdzieś po 8-9 latach
    placenia tam (~ należenia tam do kreślonej grupy podatkowej).
    Stwierdziłem, że wykonywanie działalności w PL pod skrzydłami Ltd. jest
    siedzeniem na minie. Są tacy. Ale ja im nie zazdroszczę.
    Natomiast na stronach reklamowych tych cudownych rozwiązań jest dużo
    wyjaśnień, a kiedy zacząć je analizowac, to widać jak skrzętnie pominięto
    wiele problemów - wszystko pięknie ;) ..do czasu.
    Wiele takich reklam przychodzących jako Spam na skrzynki zaczyna tworzyc
    "prawdę".
    Ze cztery dni wkisiłem chcąc zorientowac się o co w tym chodzi i nie
    zamierzam ryzykować choc na alledrogo udało mi się kupić rury od firmy
    "Ltd".