    From: "alfa" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS DRA
    Date: Tue, 7 Feb 2006 06:19:06 +0100

    "EMPI" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ds831o$inq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Hej !

    > Dzisiaj byłem w ZUS żeby odnowić certyfikat. Pytałem się o DRA i okazuje
    > się, że nie trzeba (jeśli powodem złożenia miałby być tylko nowy procent
    > zdrowotnego).
    >
    > EMPI

    To zalezy gdzie pytasz. W ZUS pod ktory podlegam tez mi mowiono ze nie
    trzeba skladac lecz glowna infolinia ZUS twierdzi ze obowiazek taki jest
    czyli trzeba zlozyc. Wiec moim zdaniem dla swietego spokoju lepiej zlozyc to
    i nie miec niepotrzebnej nerwowki czy trzeba bylo skladac czy tez nie.
    Swoja droga jednak doszly mnie sluchy od znajomej ksiegowej ze od maja maja
    sie zmienic przepisy tzn. ma byc usuniety przepis zwalniajacy podatnikow
    ktorzy dotad mieli mozliwosc nieskladania co miesiecznego DRA, czyli od tego
    miesiaca bedzie koniecznym skladanie tego dokumentu co miesiac. Lecz to
    informacja tylko ze slyszenia i czy moze ktos moglby to potwierdzic lub temu
    zaprzeczyc ?