  • Data: 2006-02-07 12:58:44
    Temat: Re: ZUS DRA
    Od: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ds9j44$gsg$1@inews.gazeta.pl...
    >Z wczoraj: Lodz, ZUS na Zamenhofa - pani mowi, ze "nie trzeba skladac, my
    > wiemy, jak sie zmieniaja stawki i podstawy". No ale na pismie mi tego nie
    > dala...
    >
    > --

    ZUS w Pruszkowie:
    "obowiązku nie ma, ale my bardzo prosimy o złożenie, bo zmieniła się stawka
    i lepiej złożyć.
    Jedna deklaracja papierowa w roku powinna być" Tak zostałam poinformowana
    przez
    telefon. Swoją drogą jest to mój ulubiony ZUS bo jeszcze nigdy nie
    otrzymałam tam złej
    informacji i panie są baaardzo miłe. (nie, nie mam tam rodziny. Nie, nie
    pracuję w tym zusie).

    Pozadrawiam,
    agagoc