    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - Braki
    Date: Thu, 04 Feb 2010 22:49:16 +0100

    W dniu 2010-02-04 18:18, kukuryk pisze:
    > Szczerze mówiac to nigdy nie dbałem o terminowość wpłat, czy nawet o
    > dokłądną kwotę, zaokrąlałem, dół lub w góre (groszowe sprawy).
    To szczerze współczuję, gdy będziesz zmuszony to kiedyś na gwałt
    odkręcać, bo chyba nie liczysz, że ZUS poda Ci kwotę jaką im zalegasz
    (no chyba, że już komornik wejdzie - wtedy będzie wszystko czarno na
    białym). Jeśli będziesz to sam odkręcał, to musisz sam policzyć sobie te
    zaległości z odsetkami, co może nie być sprawą oczywistą :->

    Maciek