  • Data: 2003-02-01 16:43:44
    Temat: Re: ZUS!!!!
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    news:b1ggtf$3s5$3@news.onet.pl...

    > a jaka jest różnica między 'klasycznym - papierowym' a elektronicznym?
    > data przesłania jest i tak aktualna...

    Pewnie taka, ze w przypadku 'klasycznego' jest praktyczna pewnosc, ze
    urzednik przyjmujacy zauwazy spoznienie, a w przypadku 'elektronicznym'
    pojawia sie wieksza szansa, ze nikt nie zwroci na to uwagi i po prostu
    dokumenty powedruja do 'archiwum'. Byc moze zreszta sie nie pojawia, moze
    teraz jakos automatycznie to zostanie wylapane - nie wiem. Przypadek ktory
    mam na mysli mial miejsce w roku 2001, potem firma ta brala 'zaswiadczenie o
    niezaleganiu' i wszystko bylo ok..

    marekz