  • Data: 2003-05-27 11:38:23
    Temat: Re: Z3A
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli zanosisz zwolnienie to wypełnisz ten druczek wspazując podstawy
    > płaconego ZUS przez ostatnie 12 miesięcy.Rozumiem ze jesteś prowadzacą
    > działalności bo też chyba nie doczytałam.

    tak jestem prowadzaca dzialalnosci oplacajaca skladki za sama siebie na swoj
    wlasny prywatny osobisty nip (nie na nip spolki ktora prowadze)
    i babol sie uparl ze mam tam gdzies przybic swoja pieczatke "bo od 1999 mam
    taki obowiazek" (nie podala podstawy prawnej bo zwolnienie probuje
    dostarczyc do zusu moja tesciowa) i ja tak gonia

    ze zwolnienia nigdy nie korzystalam - bo nie chcialo mi sie bawic w droge
    przez meke z zusem
    ale teraz jest juz na tyle zle ze sie kwalifikuje pod chorobe zawodowa i po
    miesiacu chorowania - w koncu stwierdzilam ze pora placic mniejszy zus (bo
    mam wplywy z powodu mojej choroby troszke ograniczone)

    no nic jade osobiscie - chyba nic innego mi nie pozostalo - zobaczymy co mi
    powiedza...

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf