  • Data: 2003-10-27 11:42:02
    Temat: Re: Wysokość składki na ubezpieczenie zdrowotne.
    Od: "MSP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od kwietnia to obowiązuje i jak narazie nie zanosi się, zeby to
    zmienicli-tzn., że SKŁADKA JEST NIEPODZIELNA, niezależnie od tego, pod kiedy
    np. zaczeło się działalność, lub się chorowało.
    Pozdr.
    MSP

    Użytkownik Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnit7e$flr$...@n...atman.pl...