  • Data: 2008-07-30 20:35:53
    Temat: Re: "Wyprowadzenie" starego notebooka z firmy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jul 2008, Liwiusz wrote:

    > Niech sprzeda z fakturą, ostatni sprzedawca, ten co chce sprzedać bez, po
    > prostu jej nie zaksięguje.

    No to właśnie zatoczyliśmy kółko: właśnie tego się czepiałem, że
    zacytuję z Twojego postu:
    "Faktury nie będzie ani u sprzedającego, ani u kupującego"

    Dla sprzedającego *innej firmie* nie ma to sensu - ryzykuje a nic z tego
    nie ma. Czyli "końcowy" musiałby mu odpalać tyle, aby "poprzedni" czuł się
    usatysfakcjonowany.
    Jak z tego poskłada się "łańcuszek" lub drzewko, to pytaniem nie jest
    "czy" ale wyłącznie "kiedy" całość się wysypie na wzajemnych pretensjach
    i poręcznym donos... wróć, "skierowaniu zapytania do US" ;)

    W ten deseń mamy wyjaśnione dlaczego kasa fiskalna jest dla sprzedazy
    dla OFnDGiRR :) (i dlaczego przy sprzedaży dla firm wcale nie trzeba
    "już teraz zaraz" łapać kogoś za rękę - samo wyjdzie, jest 5 lat
    do przedawnienia).

    W przypadku kiedy "kupujący tylko nie zaksięguje" kupujący będzie
    tłumaczył się tak samo z nierzetelności, jak z braku f-ry sprzedaży!

    pzdr, Gotfryd