  • Data: 2008-07-29 09:54:49
    Temat: Re: "Wyprowadzenie" starego notebooka z firmy.
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dla tego przykładu deklaracje VAT-EU pozwalają uzgadniać dokumenty
    > księgowe pomiędzy podmiotami. Masz tam informację komu/od kogo i za ile.
    > Tak więc daje się wychwycić przewałki wynikające z braku księgowania u
    > wystawcy.
    >
    > Piotrek
    Czy podmiot zagraniczny zglasza fakture w naszych US-ach?
    Zalozmy przyklad- wykonywana jest praca na terenie Polski dla podmiotu z
    zagranicy- wystawiono fakture Vatowska. Podmiot zagraniczny placi zza fakture
    przelewem.
    Podmiot polski nie zglasza w swej ewidencji tej faktury czyli ma podatki dla
    siebie, bo niby skad skarbowka wie ze taka faktura byla wystawiona? Dodam ze
    dzialanosc prowadzi osoba fizyczna i konto dla zaplaty tej faktury w walutach
    jest inne niz firmowe. Podmiot zagraniczny rozlicza fakture w swym kraju jako
    koszty. Czy oni maja obowiazek jeszcze zglaszac taka fakture w naszym kraju
    gdzies w US-ie? wydaje mi sie ze nie. Ale wyslucham wasze opinie.
    Pozdrawiam
    Przemek