  • Data: 2009-02-18 21:47:35
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    p47 wrote:
    > 1. powyższe moje stwierdzenie potwierdza w pełni art 14#5 updof ,

    "Art. 14
    1. Za przychód z działalności, o której mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3,
    uważa się kwoty należne, choćby nie zostały faktycznie otrzymane, po
    wyłączeniu wartości zwróconych towarów, udzielonych bonifikat i skont. U
    podatników dokonujących sprzedaży towarów i usług opodatkowanych
    podatkiem od towarów i usług za przychód z tej sprzedaży uważa się
    przychód pomniejszony o należny podatek od towarów i usług.

    [...]

    5) odsetki od środków na rachunkach bankowych utrzymywanych w związku z
    wykonywaną działalnością,"

    Obowiązku opodatkowania odsetek z rachunków powiązanych z DG nie
    kwestionuję.

    Ale wytłumacz mi proszę jak blondynowi jak z tego przepisu wywiodłeś
    obowiązek lokowania "środków pochodzących z DG" na rachunkach
    powiązanych z DG?!

    Piotrek