  • Data: 2009-02-18 21:30:13
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngpnlav.knn.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-02-18, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:
    >
    > [...]
    (...)> Przecież napisał, że prowadził KH. Na KH to trzeba każdą złotówkę
    > rozliczać, a on pewnie tego nie robił, to i US się przyczepił.
    > Bez konkretnych paragrafów i zarzutów jakie mu postawiono,
    > to w sumie tylko powróżyć można o co się przyczepili.

    Zarzut był taki, ze przelałem na własne konto środki rzekomo związane z
    bieżąca działalnością gosp w celu nie zapłacenia podatku wynikajacego z
    opodatkowania odsetek na koncie firmy. To była juz widoczna kwota, rzedu
    340tys.
    A bezposredni powód zainteresowania był taki, ze na przelewie cel okreslony
    był jako "zasilenie rachunku"
    Podstawą zarzutów był własnie art 14 p. 5 updof (a w kazdym razie cos bardzo
    podobnie sformułowanego). Zarzut obaliłem wykazując, że te środki nie były
    juz przeznaczone na prowadzenie DG, ale stanowiły po częsci zysk, a po
    części wycofanie wpłaconych wczesniej, juz nieczynnych pieniedzy.
    Wprawdzie sądy (i to w różnych składach) traktowały ten wątek marginalnie
    (bo to był drobiazg w porównaniu z zasadniczym sporem) ale nigdy nie
    kwestionowały tego zarzutu jako nieumocowanego w ustawie.

    p47