  • Data: 2009-02-18 18:01:14
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    p47 wrote:
    > Stosowac do tego można np. kazdy przepis okreslający opodatkowanie
    > dochodów zwiazanych z DG.

    Czy rozumiesz znaczenie słowa "konkretnie"?

    Jeśli nie to spróbuj się zastanowić w jakim celu w swoim artykule
    wykropkowałem pewne fragmenty.

    > [...]
    > Przeciez nie wpłacono je "czystej" osobie fizycznej, ale firmie bedacej
    > własnością tej osoby i ta osoba może nimi zarządzać zgodnie z tytułem
    > wpłaty, tj w ramach tej DG.

    A czym jest firma w przypadku osoby fizycznej?

    > A na marginesie,- gdyby było wszystko jedno to własciwie w jakim celu
    > byłyby stosowane konta firmowe??

    Odpowiedź na to pytanie jest akurat prosta.

    W celu zapewnienia bankowi godziwych zarobków z tytułu prowadzenia kont
    firmowych.

    Piotrek