  • Data: 2002-05-21 18:39:47
    Temat: Re: Wypelnianie VAT 7 a mc zaplaty faktury
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam, że nie mają racji - przepisy ustawy wyraźnie mówią, że kwoty
    podatku
    > naliczonego wykazane w deklaracji mają wynikać z zapłaconych faktur.
    >
    > Gdyby przepis mówił, że kwota VAT do zwrotu wykazana w deklaracji ma
    wynikać
    > z zapłaconych faktur - ich interpretacja byłaby prawidłowa.

    Dzięki za wyjaśnienia. Przypomnę sobie "szczegóły".

    > Jeżeli jednak taka - korzystna interpretacja - jest stosowana w
    Twoim
    > urzędzie to tylko można się cieszyć. Ostatecznie nie ma kary za
    otrzymanie
    > zwrotu w przyśpieszonym terminie:-)

    Orko, to co mówią miłe panie przez telefon, rzadko kiedy
    znajduje potwierdzenie w rzeczywistych deklaracjach.
    Jaka byłaby interpretacja, to przekonałbym się
    po jej złożeniu w takiej formie :-))

    > Pewnie masz na myśli zwrot z deklaracji za marzec - składanej w
    kwietniu.
    > Nowe terminy zwrotu mają zastosowanie dopiero do deklaracji
    składanych za
    > kwiecień.
    >
    > Orka

    A to racja. Ale jestem na 90% pewien, że i tak
    oddadzą po 20 dniach.
    A jeśli nie, to ból potrwa tylko 30 dni :-)

    CEZ
    ("nieustający" odbiorca podatku VAT)