  • Data: 2004-05-02 12:04:25
    Temat: Re: Wypadkowe - czy od kwietnia nadal 1,93%?
    Od: "latet" <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.zus.pl/niusy/i040401.htm

    Czyli:

    Informacja
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
    z dnia 1 kwietnia 2004 r.

    w sprawie stopy procentowej składki na ubezpieczenie wypadkowe od 1 kwietnia
    2004 r. do 31 marca 2005 r.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, że 1 kwietnia 2004 r. rozpoczyna
    się drugi rok składkowy, na który płatnicy składek są zobowiązani
    samodzielnie ustalić wysokość stopy procentowej składki na ubezpieczenie
    wypadkowe.

    Drugi rok składkowy obejmuje okres od 1 kwietnia 2004 r. do 31 marca 2005 r.
    Wysokość stopy procentowej składki należy ustalić zgodnie z obowiązującymi w
    tym zakresie przepisami. Jednocześnie nie uległy zmianie zasady ustalania
    wysokości stopy procentowej składki przedstawione w poradniku dla płatników
    składek pt. Ustalanie stopy procentowej składki na ubezpieczenie wypadkowe
    za okres od 1 stycznia 2003 r., który jest zamieszczony na stronach
    internetowych Zakładu.

    Należy pamiętać, iż płatnicy składek podlegający wpisowi do rejestru REGON,
    przy ustalaniu wysokości stopy procentowej składki na ubezpieczenie
    wypadkowe na dany rok składkowy mają obowiązek wyliczyć liczbę
    ubezpieczonych podlegających ubezpieczeniu wypadkowemu z poprzedniego roku
    kalendarzowego, tj. z 2003 roku.

    ---

    Ja jestem chyba trochę niedorozwiniety, bo nic z tego jednoznacznie nie
    rozumiem.
    Niech mnie ktoś światły oświeci - nadal jest to 1,93% czy coś sie zmienia?

    Dzieki!

    latet