  • Data: 2008-05-14 09:10:24
    Temat: Re: Wynajmowane mieszkanie a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 May 2008, Piotrek wrote:

    > Odpowiedziałem w poprzednim poście.

    A ja na ów post (przed chwilą).

    > Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych określa maksymalne stawki podatku od
    > nieruchomości. Być może Twoja gmina jest tak łaskawa, że te stawki są
    > identyczne.

    Nie są.

    > W przeciwnym przypadku wydaje się, że urzędnicy gminni nie troszczą się
    > dostatecznie o dochody gminy. :-)

    IMVHO przestrzegają litery prawa :)

    > Pewnie można byłoby poszukać w prawie budowlanym, ale ZTCW tam nie ma
    > definicji części budynku.

    No to słownik... patrz sąsiedni post i pytanie czy pół metra kwadratowego
    dachu samochodu uznajesz za "część samochodu" (a nie część części
    samochodowej).

    > IMHO, nie masz racji.

    Wzajem :) w końcu po coś grupa jest dyskusyjna :)
    Problem w tym, że chyba mamy pat - potrzebne byłoby jakieś orzeczenie
    sądowe z uzasadnieniem.
    Jak na razie interpretacje pracowników UM pokrywają się z moją
    wersją :)

    Przyjąłem.

    pzdr, Gotfryd