  • Data: 2008-05-13 15:05:23
    Temat: Re: Wynajmowane mieszkanie a DG
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:g0c79i$9sc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jeśli będziesz tam prowadził DG to IMHO musi być zgłoszone w urzędzie
    > gminy.
    >
    > Od zadeklarowanej powierzchni, na której prowadzisz DG, płacisz większy
    > podatek. Oczywiście możesz zgłosić np. 3 m2 (bo tyle ma np. Twoje biurko
    > przy którym prowadzisz DG).

    Mi pani w gminie uprzejmie wyjasnila, ze jezeli siedze sobie przy biurku w
    normalnym pokoju i czasami pracuje na komputerze, a czasami popijam piwko i
    ogladam pornole to nie musze tego zglaszac jako powierzchnie pod
    dzialalnosc.

    Jednak zglosilem, bo mi sie to bardziej oplaca przez wzglad na prowadzony
    remont ;-)

    sz.