  • Data: 2006-10-15 19:21:55
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i meldunek lokatora. Jak?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-10-2006 o 21:12:44 Hugo <s...@s...pl> napisał(a):

    > W temacie zawar?em w?a?ciwie pytanie.
    > Chcia?em wynaj?ae mieszkanie i zameldowaae w nim lokatora.
    > Je?eli kto? mo?e mi poradziae od pocz?tku do ko?ca jakie formalno?ci musz?
    > dokonaae.
    > Zaczynaj?c od umowy najmu. Ile podatku do US? Czy jeszcze gdzie? to
    > trzeba
    > zg?osiae?
    > No i sam meldunek do kogo si? zg?osiae? S?ysza?em ?e wymagane s? jakie?
    > pisma
    > od spó?dzielni.
    > Z góry dzi?kuj?.

    Do US musisz zgłosić, możesz wybrać albo ryczałt 8,5% bodajże albo KPiR
    19%,
    poczytaj na necie i na grupie bo sporo jest na ten temat.
    Co do meldunku to idziesz z lokatorem i UM z aktem wlasnosci czy cos tam
    masz i go meldujesz.
    Spółdzielnie olewasz chyba że bardzo ich lubisz to możesz się przejść.

    pozdrawiam