  • Data: 2004-06-22 13:06:34
    Temat: Re: Wynajem auta w firmie - odliczenie vat od paliwa
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorry przyjąłem że nie spełnia wzorku, nie chciało mi się liczyć na oko
    wygląda że nie (rzeczywiście przy 2 osobach jeżeli był kupiony z kratką
    przyjmijmy że ma ładowność pow. 500kg wychodzi że ciężarowy), a umowa może
    przewidywać np. że koszty eksploatacji (oprócz paliwa) ponosi wynajmujący na
    co wystawia fakturę. Widziałem takie cudo.