eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWymagana pelna ksiegowosc dla malego dostawcy Internetu? › Re: Wymagana pelna ksiegowosc dla malego dostawcy Internetu?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wymagana pelna ksiegowosc dla malego dostawcy Internetu?
    Date: Sat, 19 Feb 2005 21:50:51 +0100

    On Fri, 18 Feb 2005, netmax wrote:

    >+ 1. Państwa Członkowskie nałożą na przedsiębiorstwa udostępniające publiczne
    >+ sieci łączności lub świadczące publicznie dostępne usługi łączności

    ...może Maciej zechce opisać jak to dokładnie jest (w przepisach)
    ale "publicznie dostępne" usługi to mi się kojarzą z kimś kto MUSI
    zawrzeć - o ile nie ma "obiektywnych przeszkód technicznych lub
    prawnych" umowę... tak jak ktoś kto zadeklaruje (napisem "sklep"
    itede) że prowadzi "sprzedaż publiczną" nie może powiedzieć że
    "mi nie sprzeda" (nawet obowiązuje nadal przepis o ukrywaniu
    towaru przed klientem :) co ktoś na .prawo wyciągnął :))

    MUSISZ zawrzeć ze mną umowę ? To może skorzystam ?
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)