  • Data: 2007-04-19 13:21:00
    Temat: Re: Wykryta pomyłka w deklaracjach VAT7 - co zrobić?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2007 o 15:10:50 <j...@g...com> napisał(a):

    > Przez kilka miesięcy do księgowania używałem programu Mała Księgowość
    > RP. Z uwagi na fakt, że nie czułem się dobrze w użytkowaniu programu,
    > przeszedłem na księgowanie ręczne dokumentów.
    >
    > Kilka dni temu zakupiłem program księgowy, który - ku mojemu zdumieniu
    > - po zaksięgowaniu dokumentów od roku 2004 wykrył pomyłki w kilku
    > wystawionych przez MKRP deklaracjach VAT 7. Wychodzi na to, że program
    > źle poksięgował faktury, w wyniku czego do US zostały przekazane FV z
    > zawyżonymi kwotami VAT o 76zł.
    >
    > Pytanie: co teraz zrobić? Drukować deklaracje korygujące od 2004 roku
> [...]

    Podatek został zawyżony o 76zł? No to czego się boisz :)
    Jakbyś zaniżył o 76zł, to byś mógł się bac jakiegoś mandatu z 100-200zł,
    + sankcja VAT 30% czyli ~25zł*ilość miesięcy. Jednym słowy strasznie ;)
    Jak chcesz to wyprostować to bez korekt się nie obejdzie, z dołączonym
    wyjasnieniem,
    i tyle. Kwota tak śmieszna że spokojna głowa.