  • Data: 2006-04-22 19:20:28
    Temat: Re: Wygrany przetag i problemy
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. w przetargach podaje sie wartości netto

    Pierwsze słyszę ?!
    Wg mnie, w przetargach podaje sie cenę (ew. w rozbiciu na składniki ceny),
    której oczekuje organizujacy przetarg.
    Jesli nie precyzuje, to podaje sie kwoty, które należy zapłacić.
    W "zapytaniach..." i przetargach, z którymi miałem styczność z reguły w
    ofercie wymagane było podanie cena netto, kwoty vat i wartość brutto.

    --
    jacenty
    www.goldap.info