  • Data: 2011-01-10 17:58:15
    Temat: Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Od: Łukasz <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cancel się nie udał :-) ?
    >
    > --
    > Tomek

    Tja. Juz wspomnialem. Nie wiedzialem, ze jest opcja zmiany
    wyswietlania (zeby schowac nazwisko) i pisalem ze wczesniej
    stworzonego konta ;)
    Mniejsza o to. Mam spory problem i nawet nie wiem gdzie powinienem sie
    udac. Nie chce wystepowac o interpretacje bo boje sie, ze stanowisko
    bedzie negatywne na samym starcie.

    Co sadzisz o tym co wczesniej pisalem? Tak jak wspomnialem, nie chodzi
    tutaj o zadne ugrywanie czy dodatkowe generowanie kosztow. Boje sie,
    ze moje rzeczywiste i glowne koszty zostana nie uznane. Wtedy jestem
    spalony u wyjscia. Zaraz okaze sie, ze powinienem wyjechac za granice,
    bo tutaj nie bede mogl prowadzic takiej dzialalnosci, mimo ze jest w
    pelni legalna a rozliczac chce sie rzetelnie i w 100%